Vanlige spørsmål

Noe du lurer på?

Kanskje finner du svar på ditt spørsmål her?
Hvis ikke, ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 99 50 00 eller post@dex.no
Vi svarer deg så fort vi kan.

Hva koster leveringen?
Du får dagligvarene kjørt rett til døren for kr. 99.– 
Dette er inkludert, plukk, emballasje og frakt.

Hvor leverer dere?
Vi leverer i Oslo. Vi vurderer stadig nye områder og ser på mulighetene for å åpne for levering til andre områder etterhvert.

Hvem leverer dere til?
Private husholdninger.

Hvordan betaler jeg for varene?
Våre sjåfører har med kortterminal, og du betaler kjøpene med bankkort fra gang til gang. Vi tar både VISA og Bankaksept.

Er det et minimumsbeløp for bestilling?
Ja, vi har et minimumsbeløp på kr. 600.–

Når leverer dere varene?
Vi leverer fra klokken 17.00 til 1900 torsdag kveld.. Bestill innen klokken 14:00 – vi leverer samme dag, og du velger  levering 17.00–19.00

Hvor kan jeg se min bestilling?
Når du har sendt gjennom bestillingen kan denne hentes opp under Min side for gjennomgang og endringer.

Hva gjør jeg hvis noe mangler eller er galt med leveringen min?
Kontakt da vårt kundesenter innen 24 timer. Vi har 100 % fornøyd garanti, så ikke nøl med å gi oss beskjed.
Tlf 21 99 5000 eller post@dex.no.

Kan jeg få levering til en annen leveringsadresse enn jeg pleier?
På Min side kan man legge til flere adresser. Du velger selv hvilken adresse vi skal levere til, når du sender oss bestillingen.

Hvordan endrer jeg på en bestilling?
Du kan endre bestillingen på Min side. Du vil få et valg som heter kopier, endre eller slett.

Hvor raskt kan jeg få varene mine?
Du kan bestille varer hele døgnet!
Bestill innen klokken 14:00 – vi leverer samme dag, mellom 17.00–19.00 på torsdager

Kan dere ta i mot bestilling pr telefon eller fax?
Hos Dagligvarexpressen er det kun internetbestilling som gjelder.

Må man være tilstede ved levering av varene?
Hovedregelen er at man må være tilstede når varene leveres. Skulle dette likevel bli vanskelig, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter for løsninger.

Tar dere i mot returpant?
Vi tar i mot tomme flasker, bokser og tomkasser som er pantemerket.
Du kan også levere dine tomme metallbokser og syltetøyglass til sjåføren, og vi gjenvinner dette for deg! All retur må være ren og  innpakket og tomflasker bør helst stå i tomkasse.